duminică, 21 noiembrie 2010

NOTD - miss sporty

Colectia mea de oja numara peste 100 de bucati. Tot timpul mi-a placut sa am cat mai multe si mai diversificate. Am o gramada de firme,unele mai bune altele mai putin bune. De curand aflanduma intr-un magazin am vazut o oja miss sporty care mi-a atras atentia. Eram tare curioasa sa o incerc pentru ca era printre putinele marci pe care nu le aveam si nici nu le-am testat niciodata.Oja respectiva este bin gama Lasting Colour nuanta 420. E un fel de gri foarte inchis spre negru.
Dupa ce am folosit-o am ramas foarte impresionata de ea. Chiar rezista pe unghii fara a sari sau a se coji. Eu o aplic in doua straturi si folosesc si o baza tot de la miss sporty.
Pe flacon scrie ca rezista pana la 7 zile,eu nu am tinut-o decat 5,dar sunt convinsa ca tinea si mai mult doar ca trebuia sa-mi refac manichiura asa ca am sters-oSticluta este cam mica,are doar 7 ml,dar nu e chiar foarte scumpa,eu am dat 7 lei pe ea.
Azi noapte mi-am pictat iar unghiutele cu ea si am zis sa va impartasesc si voua experienta mea cu aceasta oja pe care o ador si crec ca o sa-mi iau si alte nuante.

Asta e oja:

Aplicata in doua straturi

Cateva poze cu manichiura mea facuta la 1 noaptea


Sper ca ati reusit sa intelegeti cate ceva din ce am incercat eu sa spun aici. Va rog sa ma intelegeti ca sunt incepatoare in "lumea asta" si nu le am asa bine cu explicatul.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate! si eu am oja Miss sporty tot gama Lasting Colour si intr-adevar e buna. Cand aam fost in vara la mare si manichiura si pedichiura a rezistat cu oja asta aproape 10 zile, ceea ce e foarte mult, avand in vedere ca eram tot tp in apa. Sa stii ca de curand am descoperit un fond de ten super ok de la Miss Sporty, am scris despre el pe blog.
    Si papanasii arata bine; si eu am facut, dar acum ca am vazut la tine paraca iar as mai vrea.
    Interesant blogul, imi place.

    RăspundețiȘtergere