miercuri, 10 noiembrie 2010

Papanasi fierti

Pentru ca am avut cateva zile de concediu,mi-am rasfatat putin familia cu "ceva dulce".Weekendul asta am pregatit "Papanasi fierti". Sunt preferatii baietelului meu care i-a savurat cu mare placere.


Reteta este asta:
Ingrediente:
500 gr branza de vaci
2 oua
250 gr zahar
8 linguri gris
2 plicuri zahar vanilat
o lingura coaja de lamaie rasa
aproximativ 100 gr pesmet
o lingura ulei


Mod de preparare:
amesteci branza de vaca cu ouale,3 linguri de zahar,zaharul vanilat,grisul si lasi aproximativ o jumatate de ora pana se "umfla" grisul.Pui intr-o craticioara apa la fiert,iar intr-o tigaie pui putin ulei in care adaugi pesmetul si il rumenesti.Din amestecul de branza si gris formezi bilute pe care le pui la fiert in apa data in clocot.Sunt gata cand se ridica la suprafata apei.Ii scoti si ii pui la scurs intr-un storcator,dupa care ii dai prin pesmetul amestecat cu zahar.
POFTA BUNA !!!

3 comentarii:

  1. hmm...mi s-a facut o foameeeee,dar nu de mancare.De papanasi :))
    Si eu mancam cand eram mica si imi facea mama.Dar cred ca nu am mai mancat papanasi de vreo 10 ani.Mersi de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar sapt.trecuta am mancat.sunt buni imi plac:)

    RăspundețiȘtergere